plastledningar till CIS / K-jettronic

Sveriges bästa plats att sälja delar till gamla Porschar. 911, 912, 914, m.fl.
OBS! Endast egna annonser.
Post Reply
User avatar
gtBen
Posts: 841
Joined: Mon Sep 08, 2008 10:26 pm
Location: Mönsterås

plastledningar till CIS / K-jettronic

Post by gtBen »

Hej
Jag håller på att beställa nya plastslangar från Unobtanium som ser ut precis som original.
Det blir de 2 dimensionerna som är dels till till bränsletillförseln till bränslehuvudet och dels mellan WUR och bränslehuvudet.

Är det nån som vill hänga på? jag har inte exakt priser än men det är inte så blodigt, jag kommer att köpa så det räcker till nån mer bil i vilket fall.

Bengt
User avatar
felix83
Posts: 1017
Joined: Thu Jan 15, 2009 7:59 pm
Location: Örebro
Contact:

Post by felix83 »

Jag är intresserad av en prisuppgift, kan vara bra att ha på hyllan om det skulle behövas...
/Felix
911 SC coupe -82
Triumph Street Triple RS -17

924 Targa -77 (såld)

Instagram: @orebro.classics
Cleverguy
Posts: 267
Joined: Sun Nov 20, 2011 2:14 pm

Re: plastledningar till CIS / K-jettronic

Post by Cleverguy »

gtBen wrote:Hej
Jag håller på att beställa nya plastslangar från Unobtanium som ser ut precis som original.
Det blir de 2 dimensionerna som är dels till till bränsletillförseln till bränslehuvudet och dels mellan WUR och bränslehuvudet.

Är det nån som vill hänga på? jag har inte exakt priser än men det är inte så blodigt, jag kommer att köpa så det räcker till nån mer bil i vilket fall.

Bengt
Hej Bengt,

Jag har skickat dig ett mejl.

Mvh

Eli
User avatar
gtBen
Posts: 841
Joined: Mon Sep 08, 2008 10:26 pm
Location: Mönsterås

Post by gtBen »

Hej
Priserna är 35:-/m för dia 5mm/3mm och 45:-/m för dia 8mm/6mm.
Frakten från usa är 100:- för de första 15m, sedan tillkommer ev frakt inom sverige.

Bengt

ps:
Jag tänker inte köpa bränsleledning mellan bränslehuvudet och spridarna som kostar 100:-/m , att jämföra med överkomliga 175:-/ledning inkl nya och täta anslutningar från tex Ferdinand.
Post Reply