Hej alla.
Söker person/företag runt Mariestad som kan hjälpa oss med våran 4 cylindriga Porsche motor, får den inte att gå bra.
Mera information fås vid kontakt.
Tips välkomnas.
Motor hjälp
Re: Motor hjälp
Inte direkt jättenära Mariestad, men i Borås har du både Sahlström Classic och MB Motorsport. Annars är nog närmaste Porsche-inriktade verkstaden PC i Örebro, de gör säkert en del jobb på gamla luftkylda motorer, men om det blir för svårt är kanske risken att de hänvisar till K3 i Haninge, så gör de numera i Linköping. Förr brukade PC Linköping hänvisa till PC Borås om det blev för svårt, men den kompetensen har nu övergått till MB Motorsport.
Karlstad har också haft Lasse Jönssons ServiceCenter, men jag är lite osäker på om de finns kvar.
m v h Henrik
Karlstad har också haft Lasse Jönssons ServiceCenter, men jag är lite osäker på om de finns kvar.
m v h Henrik
Re: Motor hjälp
Om du är villig att resa lite längre så finns Perrys Motor i Kolbäck och Bilteknik i Katrineholm. Bilteknik kan hämta bilar som inte vill rulla på för egen maskin på biltransport. Så har de hämtat mina bilar från både Linköping och Finnerödja, fast det lägger naturligtvis några tusenlappar på verkstadsräkningen.
m v h Henrik
m v h Henrik