Jonas Y wrote:Det jag tycker är det fiffiga med ett internett forum som vårat är att det är väldigt smalt, att göra forumet brett tror jag är ett misstag. Bättre att starta "syster" forum för andra inriktningar. Vi kan ju göra exakta kopior av vårat upplägg men med andra inriktningar, men med egna adresser.
Dessutom är det ju redan idag så att vi snackar om andra bilar och årsmodeller när vi känner för det, så det är ju ingen jätte begränsning att ha det som det är nu.
Så tycker jag.
Tjao
Jag vet Jonas, du och jag har diskuterat detta innan och har olika åsikter, men tyckte det kunde vara intressant och se var resten tycker. Eftersom det idag ligger en hel del både 914 och f-modeller i vår presentations -del, kunde det väl vara kul att ge dem möjlighet att diskutera lite också. Är man inte intresserad av modellerna behöver man inte besöka dessa delar, ju?
Att starta andra forum gör det bara rörigt, det är juste att ha ett grymt forum som samlar alla gammelporschar? Ett forum för enbart 914 tror jag inte skulle bära sig själv för de är så pass sällsynta... eller? Forumet kommer fortfarande att vara early911 dvs smalt, men kanske en aning bredare än idag.. Det kommer trots allt inte bli ett forum med 10 000 besökare bara för vi bjuder in 100pers som kör 914 att ha en egen del...
Hade dessutom varit tråkigt att tappa alla trevliga med andra porschar till ett annat eget forum istället för att de skriver här..