Aspuden

Post Reply
Jonas Y
Posts: 1262
Joined: Fri Aug 12, 2005 9:04 am
Location: Stockholm

Aspuden

Post by Jonas Y »

10 Jan. En snabblunch vid Aspuden. Torra vägar, ingen snö. :D
Image

Blev också påminda om att priset på bensin inom en snar framtid kommer vara uppe i klass med 15-årig malt whisky per liter.
Image
/Jonas Y
911 2.4 T 1973 Hellgelb 117
User avatar
Henk
Posts: 55
Joined: Mon Oct 23, 2006 11:48 am

Post by Henk »

Snyggt foto!

Ser nästan svartvit ut sånär som på bilarna.
----------------------------------------------------------
Vill bygga 911 ST/RSR fast jag kan inte bygga själv, antar att jag måste jobba hårdare så att någon kan bygga den åt mig...
User avatar
patrik_o
Posts: 359
Joined: Mon Sep 11, 2006 10:27 pm

Post by patrik_o »

Ser riktigt skönt ut ! blir avundsjuk !

Okej ,, bara att erkänna brist på kunskap och fråga rakt ut .. :oops:
Vad är V-POWER ? ser att det är det du tankat. Själv tankar jag på JET och dom har inget som heter något så coolt

/Patrik
911T 2.4 1972 Aubergine
Jonas Y
Posts: 1262
Joined: Fri Aug 12, 2005 9:04 am
Location: Stockholm

Post by Jonas Y »

patrik_o wrote:Vad är V-POWER ?
Jag vet inte heller, men enligt reklamen är V-Power "99-oktanig bensin som är Adrenalin för din motor, utvecklat i samarbete med Ferrari" :roll: . I verkligheten är det gissningsviss bara adrenalin för gubben som tar betalt på Shell-macken. Bilen lär ju inte gå nämnvärt bättre eller snabbare, men man får ju inte glöma bort placeboeffekten, om man tror att blien går bättre så räcker ju det ganska långt ... ehh. Eller kanske inte?
Här kan man läsa Shells reklamtexte om V-Power
Henk wrote:Snyggt foto!
Tack. Jag skall framföra ditt gillande till min mobiltelefons kamerafunktion, som faktiskt är förvånansvärt bra (Sony Ericsson k800i).
/Jonas Y
911 2.4 T 1973 Hellgelb 117
User avatar
Henk
Posts: 55
Joined: Mon Oct 23, 2006 11:48 am

Post by Henk »

Jag har den telefonen också, mycket bra faktiskt.

Vet inte om man känner någon skillnad på V-Power på äldre bilar men min (lite nyare) går förvånansvärt bättre på V-Power bensinen än något annat.
----------------------------------------------------------
Vill bygga 911 ST/RSR fast jag kan inte bygga själv, antar att jag måste jobba hårdare så att någon kan bygga den åt mig...
Post Reply