THE ANNUAL EARLY 911 PHOTO CONTEST, RÖSTNING!

Post Reply

Vem har snyggaste BILDEN 2005?

VINTERSÖMN
5
22%
THOMAS
0
No votes
HELLGELB
1
4%
MIDSOMMAR
0
No votes
FÂRÖ
0
No votes
KEEP HOPE ALIVE
3
13%
VETTERSKOG
3
13%
TOMTEN
0
No votes
LITE SMÂFIX KVAR (eller keep hope alive II)
0
No votes
MONACO
11
48%
STEFAN
0
No votes
 
Total votes: 23

User avatar
mposch
Posts: 236
Joined: Mon Aug 29, 2005 12:55 pm
Location: Barcelona/Göteborg

THE ANNUAL EARLY 911 PHOTO CONTEST, RÖSTNING!

Post by mposch »

Âret lider mot sitt slut och det är dags att ta tag i röstningen.

Enkla regler:

- en röst per person (man skall/bör/fâr rösta även om man inte skickat in bild!)
- Taktikröstning tillâten (om tillräckliga skäl föreligger, typ du har extremt god smak (men bara du) och har röstat pâ en viss bild, sedan ringer polarn som ligger pâ delad första plats och lovar att byta dina rostiga värmekammare till rostfria samt betala kalaset med pengar frân sin frus skokonto eller barnens barnbidrag, dâ är det okej att rösta pà sin polare även om han enligt din mening bara har en halvsnygg bild!)
- STEFAN har ett carteblanche att delta när det passar honom :lol:
ImageImage
"if everything is under control, you're not going fast enough!"
Jonas Y
Posts: 1262
Joined: Fri Aug 12, 2005 9:04 am
Location: Stockholm

Post by Jonas Y »

Du Martin ... det verkar lite som att du inte riktigt vill sätta punkt för omröstningen, och därigenom vinna förstapriset i din egen tävling.

Om så är fallet kan jag medela att jag gjort det lite lättare för dej, jag har nämligen skicka en print på 5x8 meter till Louvrens permanenta utställning på din bild. Där hänger den nu med texten "Martin a.k.a mposch - winner of the Annual Early 911 Photo Contest".

Image

:lol:
/Jonas Y
911 2.4 T 1973 Hellgelb 117
User avatar
hög komp
Posts: 143
Joined: Fri Aug 12, 2005 10:27 pm
Location: Falköping

Post by hög komp »

Den måste man bara se.......

Jonas jag trodde att de var du som var med på SVT i går, men jag såg ingen bild på din bil, så det var väll din tvilling bror.




/Benny
User avatar
mposch
Posts: 236
Joined: Mon Aug 29, 2005 12:55 pm
Location: Barcelona/Göteborg

Post by mposch »

:shock: Denna post har jag missat, i flera dagar!!!! J-lar va coolt, pà louvren, dâ skall jag "targa-ned" och tuta pâ tâglufferskor utanför luvren i sommar! Dags att skaffa "bumpersticker" : As seen on The louvre!

Ja, det kändes inte riktigt rätt att vinna tävlingen sâ här första gângen man är med och arrangerar och allt. Men det är absolut inte "min" tävling, det är i god brödraskaps anda: Allas vâran tävling!

Efter som jag vann och blev hedrad med early 911 banner och allt, sâ fàr jag väl bara tacka alla som röstat och skickat in bidrag vilket gjort tävlingen till en succé av "träffarna" att dömma!

Det är kanske viktigt att pâpeka att det är vi ALLA som gör forumet levande, kul, bra, informativt och allt annat, sâ det är bara att posta pâ om ni har nâgra ideér. (om nu nâgon trott nâtt annat).

Var nu inte för självkritiska, om ni bara har 3 träffar och inget svar efter 1 vecka, sà är det inget att bli ledsen och tanka diesel för, det kan alltid vara värre (typ. punka pâ lördag eftermiddag i dijon...)! :wink:
Image
SAMMA CURB!!!!

Har ingen nytagen 911 bild men fâr trösta er i kylan med denna tagen i söndags!
Image
"if everything is under control, you're not going fast enough!"
User avatar
hög komp
Posts: 143
Joined: Fri Aug 12, 2005 10:27 pm
Location: Falköping

Post by hög komp »

Vad då kylan?

Var ute och testade ny stötdämparna, de var halt!!


Image


Benny

911S -71
Post Reply