PCS Banmöte Gelleråsen (23 Aug)

Planering för kommande träffar.
Post Reply
User avatar
Erky
Posts: 88
Joined: Wed Oct 22, 2008 11:59 pm
Location: Stockholm/Hässelby

PCS Banmöte Gelleråsen (23 Aug)

Post by Erky »

Jag tänkte anmäla mig (13/7) till nästa PCS Banmöte på Gelleråsen, någon annan som går i liknande tankar ?

OBS anmälan mitt i semestertiderna, och det brukar bli fullbokat ganska fort !!

//Eric


Söndag 23 augusti är förare i grupperna OR, Lugn-och-fin, samt Klassik välkomna till en dag med utförlig instruktion och också egen körtid på Gelleråsen. Klassik-förare skall ha körkompetens motsvarande grupp R1 och information om vilka bilar som definieras som ”klassik” finns på PCS hemsida.

FÖRANMÄLAN ÄR OBLIGATORISK och kan ske tidigast måndag den 13/7 till Helena på helena.asell@porsche.nu. eller 021-332783 (Ej anmälan på annat nummer eller adress). I anmälan ska tydligt framgå i vilken grupp du/ni ska köra, antal personer per bil och namn och medlemsnummer (på alla, om ni är fler som delar samma bil). Kom ihåg att ni inte är anmälda förrän ni har erhållit en bekräftelse på er anmälan.

Vid förhinder skall återbud lämnas snarast, då det kan finnas andra som vill ha din plats! Sker återbud senare än TRE DAGAR före mötet (dvs. senare än torsdag den 20/8) tar vi ut en AVGIFT som är samma som deltagaravgiften. Detsamma gäller om man UTEBLIR utan återbud.

OBS! Insläpp för samtliga fram till 09.30 då genomgång startar. Kommer man för sent får man inte deltaga under dagen.

Avgiften på 500kr skall betalas kontant i samband med ankomst till mötet.

Läs mer om vad som skall kontrolleras före banmötet, gruppindelningen samt de olika banmöteskoncepten på annan plats i Porsche Forum (eller på PCS hemsida där även de fullständiga reglerna för PCS banmöten finns, www.porsche.nu).

Fika och mat finns att köpa i restaurangen som är öppen mellan 9.00 – 15.00.

Vi önskar alla varmt välkomna!
Porsche 911 T -68
De Tomaso Pantera -72
(PCS #11479)
Post Reply