Bara för tjejerna!!

Planering för kommande träffar.
Post Reply
User avatar
rbd
Posts: 206
Joined: Sun Aug 14, 2005 6:02 pm
Location: Rimbo

Bara för tjejerna!!

Post by rbd »

Nu grabbar är det dags att lämna över bilnycklarna till frun, sambon, fästmön eller vad man nu vill. Min fru Annica har i ett antal år kört rallyt Alexandra Gjestvangs Minne som är en tillställning bara för tjejer. Evenemanget är av typen familjerally med övernattning och middag. Tidstypiska kläder gäller förstås. Det är lite dåligt med Porschar i det här evenemanget men det ska vi väl ändra på.
Årets rally går i Strängnäs den 16-17 Juni. Enligt uppgift (eftersom jag inte är välkommen...) så är det en kul helg.

Om det är någon som är intresserad så postar jag mer info här när den blir tillgänglig.

//Roger
User avatar
Rickard M
Posts: 1050
Joined: Fri Dec 08, 2006 5:06 pm
Location: Tullinge / (Gustafs)

Post by Rickard M »

Posta gärna mer info när du vet, så man vet lite mer när man ska lägga fram erbjudandet hemma...
//Rickard
Porsche 911T 1971 2200cc. Signal orange 116
VW Golf MK1 1983 1600cc
VW Golf GTE
VW Dubbelhytt/camper Bay 1978, 2,0 Turbo
VW Westfalia Campmobile 1974, 2,0
User avatar
rbd
Posts: 206
Joined: Sun Aug 14, 2005 6:02 pm
Location: Rimbo

Post by rbd »

Inbjudan kommer att stå i automobilhistoriska klubbens tidning som kommer i början på maj. Skriver lite mera här då.

//Roger
User avatar
rbd
Posts: 206
Joined: Sun Aug 14, 2005 6:02 pm
Location: Rimbo

Post by rbd »

Här kommer lite mera info (lite sent, anmälan måste ske senast nu i helgen)

Rallyt går av stapeln i Strängnäs lördagen den 16 Juni. Övernattningen sker på Hotel Rogge. Priset för det hela är 950 kr per person och det inkluderar 2 övernattningar i dubbelrum med helpension. På lördagen anordnas dans och 3 rätters middag.
För er som bara vill ha en övernattning kostar det 750 kr.

Anmälan skickas till info@hotelrogge.se och den ska innehålla namn på förare och co-driver, adress, telefonnummer och märke/årsmodel på bilen.

Betalning sker till AHK plusgiro 834 64-8. Ange namn och telnr på betalningen.

//Roger
Post Reply