S: RECARO SPORT stolar SÅLDA

Sveriges bästa plats att sälja delar till gamla Porschar. 911, 912, 914, m.fl.
OBS! Endast egna annonser.
Post Reply
Dizzycap
Posts: 430
Joined: Mon Mar 24, 2008 9:57 pm
Location: Stockholm

S: RECARO SPORT stolar SÅLDA

Post by Dizzycap »

Stolarna som diskuterades i den här tråden är nu till salu.
viewtopic.php?t=1898&start=0&postdays=0 ... highlight=

Original porsche "Recaro Sport" tillbehör/tillvals-stolar. Ni som är seriöst intresserade vet nog mer om dessa stolar än jag gör.

Image

Jag vet ej exakt vilket år de är till men har blivit upplyst om att de förmodligen är 72-73. Jag har plockat dem ur en 1970T så de passar även andra årsmodeller.

Svart konstskinn på sidorna med vad-som-en-gång-varit-svart manchester i mittdynorna. Det finns några skavmärken och även någon repa och hål i konstskinnet, men manchestern är generellt sett hel. Har tagit massor med bilder och lagt upp här för kritisk granskning.
http://s406.photobucket.com/albums/pp15 ... p/?start=0
Mer detaljbilder kan ordnas till en seriös spekulant (eller bildsamlare/stolsfetischist). De finns även för beskådan i örebro, om man så vill.

Stolarna säljes kompletta med varsitt tillhörande tiltbart underrede. Spaken till tilten har lossnat i svetsen på förarstolen. Jag har inte hittat den i bilen så den är mest troligt försvunnen.

Recarologga på samtliga spakar.

Jag har en önskelista på grejer till min bil så andra delar så som aluminium-baklucka till early, JP 5,5", Mahle-fälgar, Fuchs 7" samt originalplåt som jag kan använda för att återställa min 70:a till early-utseende kan tas i inbyte.

PM eller ring.
Mvh,
Marcus
Last edited by Dizzycap on Fri Oct 10, 2008 6:30 pm, edited 1 time in total.
Dizzycap
Posts: 430
Joined: Mon Mar 24, 2008 9:57 pm
Location: Stockholm

Post by Dizzycap »

SÅLDA!
Post Reply