Tydligen har en "axel" till tryckjusteringskruven "gâtt av", hade varit kul om nâgon har en sprängskiss sâ man kan se vad som är fel och hur det skulle kunna ha gâtt till. Pumpen är kvar hos friesinger......
Samt om nàgon vet vad är det för porschenummer pâ en S respektive E pump. Man vill ju vara säker pà att fà tillbaka sin S pump......
/Martin
Sprängskiss mek. inpsrutningspump?
Sprängskiss mek. inpsrutningspump?
"if everything is under control, you're not going fast enough!"
Någonstans på www.pelicanparts.com finns en sju dj-lars massa info om MFI. Det verkar som de lyckats samla ALLT där.
2.2 S pump slutar på 009
2.4 S pump slutar på 013
mvh
Pär
2.2 S pump slutar på 009
2.4 S pump slutar på 013
mvh
Pär
Carrera 2.7 RS -73 lwt Silver replika på 1979 SC
E Coupé -73 Dalmtian blue (orginal brux)
A6 -98 Dunkelblau
E Coupé -73 Dalmtian blue (orginal brux)
A6 -98 Dunkelblau
Jag har hittat Porsche/Bosch original pryttlar där. Kan de ha tagit bort saker pga upphovsrätt?
Pär
ps. om du fyrar iväg din mailadress så skall jag posta dig två Bosch .pdf:er som är bra att ha.
parced@telia.com
Pär
ps. om du fyrar iväg din mailadress så skall jag posta dig två Bosch .pdf:er som är bra att ha.
parced@telia.com
Carrera 2.7 RS -73 lwt Silver replika på 1979 SC
E Coupé -73 Dalmtian blue (orginal brux)
A6 -98 Dunkelblau
E Coupé -73 Dalmtian blue (orginal brux)
A6 -98 Dunkelblau