Har också följt honom ett tag nu, jävligt fränt och är imponerad av hans tålamod. Men det har ju spårat ur, kolla senaste inlägget då han borrar i stötdämpar tornen. Känns som att hållfastheten i bilen måste ju försämras rejält?
Screenshot_20191231_125430.jpg (603.56 KiB) Viewed 2861 times
Det där med hålborrning har jag testat en gång i tiden. Varje urborrat plåtbricka sparades. Det var stor uppslutning i garaget på vägningsdagen med inlånad badrumsvåg. Hånskratten ringer ännu i öronen.
Måste varit tungt.
Nu är jag inte någon hållf-expert men jag tror inte själva vridstyvheten på den här fördärvade 911an påverkas så mycket som man kan tro.
DÄREMOT vid en eventuell krasch så kommer den att vika ihop sig som ett korthus. Men han har kanske tänkt sätta i en förstärkningsbur i den sen?
Hälsningar
Peter C
Med vatten endast i spolarburken
tomlin wrote: ↑Sat Jan 04, 2020 1:24 pm
Det där med hålborrning har jag testat en gång i tiden. Varje urborrat plåtbricka sparades. Det var stor uppslutning i garaget på vägningsdagen med inlånad badrumsvåg. Hånskratten ringer ännu i öronen.
Hur mycket vikt hade du sparat?
PCS 13359
944S2 1990
911SC 1982
Ford Mustang 1965 busbil
Han har säkert ett mål som är lite oklart. Men skulle jag gjort en lätt 911 så hade jag byggt en lätt subframe i alurör av framvagnen liknande tävlingsbilarna.
/Magnus Wennerberg,
911 Targa -77.
911T Coupe -69.