Varför inte haka på den ökande pris trenden på Fuchs, här har vi ett exempel på detta med lite cookie cutters....
http://www.blocket.se/stockholm/Falgar_ ... 3.htm?aw=1
ATS
-
- Posts: 100
- Joined: Fri Apr 27, 2012 7:57 am
- Location: Svartsjölandet
ATS
911T Targa 2.4
Karmann Ghia Coupe
VW Single Cab
Karmann Ghia Coupe
VW Single Cab
hmmm känns som man kanske har en förmögehet ute i vedboden, där kan nog ligga några sådana fälgar som varit/är transportfälgar..
Filip Fischlein PCS 914
V. Wång, Högestad, Ystad
Porsche 914/6 GT -71
Porsche 914/6 GT -70 (min son Jens)
VW-Porsche 914/4 -74
VW-Panelbuss -73, 2,2 Boxersexa
Porsche Junior 1958
VW-pickup 1979
VW-pickup 1974 Westfalia
Formel Vee VeBo MK1 1966
V. Wång, Högestad, Ystad
Porsche 914/6 GT -71
Porsche 914/6 GT -70 (min son Jens)
VW-Porsche 914/4 -74
VW-Panelbuss -73, 2,2 Boxersexa
Porsche Junior 1958
VW-pickup 1979
VW-pickup 1974 Westfalia
Formel Vee VeBo MK1 1966
Tror inte det, läs vet det. Fuchs är starkt förknippat med early 911. Det kommer aldrig ATS bli de närmsta 30 åren.MagnusW wrote:Om alla bara vägrar sälja sina cockie cutters och lägger ut annonser till vansinniga pengar, ungefär som med Fuchs, så stiger väl värdet på dessa också.
Jag kör med Cookie cutters men vill igentligen Fuchs eller 5,5 plåt men familjen behöver prioriteras. Fast dyker ett sett Gasburners upp så tar jag fighten med hon som bestämmer.
Funktionellt är ATS toppen, ynglingen som monterade däck på mina hade aldrig varit med om så lätta och runda fälgar ( fast han var nog mest van med kinesiska 19 tummare.
Bosse
911 66/67 2,2E MFI
VIN307397 / 911237 / 6301066
BMW 320d
Ford D710 (lastbil)
VIN307397 / 911237 / 6301066
BMW 320d
Ford D710 (lastbil)