Det kan vara både billigt och dyrt, allt beroende på hur mycket rost som finns....
I detta fallet skulle jag gissa på att det är dyrt, bilden ger lite dåliga vibbar... Men jag vet inte, man måste se på dom i verkligheten.
MagnusW wrote:I detta fallet skulle jag gissa på att det är dyrt, bilden ger lite dåliga vibbar...
Jag tycker hela annonsen ger lite dåliga vibbar. "En ganska unik bil som dundrar på som den skall" låter inte helt seriöst i mina öron. Och vem bryr sig om hur lång bilen är?
Men det kan ju i och för sig vara en bra bil även om säljaren råkar vara lite okunnig.
Jag vet inte när det gäller bilens utrustningsnivå men när det gäller motorn så är jag rätt så säker på att L är föregångaren till E men med webrar istället för insprutning. Kamaxlarna i L är samma som i E bortsett från att den ena i E har en klump som går ut för att driva insprutningspumpen och den sitter därmed inte på L kammarna. I övrigt tror jag att L hette så på den amerikanska marknaden men kan ha hetat bara 911 i Europa.
christerL wrote:Jag vet inte när det gäller bilens utrustningsnivå men när det gäller motorn så är jag rätt så säker på att L är föregångaren till E men med webrar istället för insprutning. Kamaxlarna i L är samma som i E bortsett från att den ena i E har en klump som går ut för att driva insprutningspumpen och den sitter därmed inte på L kammarna. I övrigt tror jag att L hette så på den amerikanska marknaden men kan ha hetat bara 911 i Europa.
L fanns bara 1968 och var föregångaren till E, mellanmodellen. Jag tror T hade 110 Hk och L 130 samt S 160. Den hette L i Europa också.
Kollade den nya länken och tror det blir dyrt innan det blir någon stil på den bilen.
Hälsningar
Peter C
Med vatten endast i spolarburken